Contact

Contact

Hier vind je de meest gestelde vragen. Klik op de + icon en bekijk de vraag. Staat je vraag er niet tussen? Of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via het online contactformulier.

Carpar is een online webwinkel gevestigd in Nederland. Wij hebben geen showroom maar wel een werkplaats in Nijkerk. 

Werkplaats en retouradres:
Riddererf 7
3861PT Nijkerk
+31 085 060 1136

Kvk en Btw nummer:
Kvk 66611083
BTW NL856630317B01

Carpar is een onderdeel van eTradon BV.

U kunt een product bij ons afhalen als deze in Nijkerk ligt. Omdat wij een online webwinkel zijn en niet alle producten in onze eigen voorraad opslaan, is het niet altijd mogelijk om een product af te halen. 

Ja dat doen wij ook, kijk even op de volgende pagina: https://www.carpar.nl/montage/

Wij hebben geconstateerd dat bij 90% van gevallen de product niet defect is. Bijvoorbeeld bij de aftermarket navigatiesystemen komt het wel eens voor dat deze niet op de juiste manier worden aangesloten. Hierdoor lijkt alsof de product defect is. Daarom hebben wij van Carpar instructies geschreven voor onze klanten met problemen. Kijk daarvoor op www.carpar.support

Is de product echt defect neem dan contact met ons op. Dit kan via de mail of telefonisch.

De retourvoorwaarden en instructies staan op de volgende pagina: https://www.carpar.nl/retourneren/

In meeste gevallen leveren wij binnen 3 werkdagen. Heb je na 3 werkdagen nog steeds niks ontvangen kijk dan op www.carpar.nl/track/

Het is mogelijk om uw bestelling te volgen via www.carpar.nl/track

Heb je online een product bij ons besteld en geen email ontvangen? Controleer dan als eerst je spambox. Het komt wel eens voor dat de mails in de spambox terecht komen. Als je een bestelnummer hebt dan is het mogelijk om je bestelling te volgen via www.carpar.nl/track/

Wil je een product bestellen en weetje niet zeker of het past in je voertuig? Mail ons een foto en het type van de voertuig. Wil je bijvoorbeeld een autoradio aanschaffen? Stuur dan een foto van het dashboard en vermeld om welke voertuig het gaat. Wij zullen dan hier meteen op reageren met een oplossing.

Deze vraag krijgen wij vaak gesteld, dit komt omdat wij adverteren met hele scherpe prijzen. Wij verkopen alleen producten die een CE keurmerk hebben en die door ons getest zijn. Wij geven 2 jaar garantie op de producten omdat wij de kwaliteit van onze producten vertrouwen. Omdat wij niet een fysieke winkel hebben en niet met een heel groot team werken kunnen wij adverteren met hele scherpe prijzen. 

Regelmatig ontvangen wij mails met de vraag wat onze producten onderscheid van de producten die worden verkocht op Platforms. Onze producten onderscheiden zich met hun kwaliteit, levensduur en daarnaast de service en nazorg die wij als verkoper leveren. Als jarenlange verkoper van after-market producten weten wij de juiste merken uit te kiezen waarvan de producten voldoen aan de standaarden die wij gewend zijn in Europa. Op deze manier hebben we zeer tevreden klanten en zijn we actief in meerdere landen in Europa.

Heb je ons een email gestuurd en na 48 uur nog steeds geen antwoord terug gekregen? Dan is de email waarschijnlijk als SPAM gemarkeerd door onze mailprogramma. Stuur ons dan opnieuw een email en probeer dit het liefst te sturen via een andere email adres. 

Mail ons

De Europese Commissie voorziet een platform om online geschillen op te lossen, dat beschikbaar is via https://ec.europa.eu/consumers/odr/. eTradon BV zal niet deelnemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure voor een consumenten bemiddelingsorgaan.