Contact

Contact

Hier vind je de meest gestelde vragen. Heb je de antwoord op je vraag niet kunnen vinden, mail ons dan even. Wij hebben er voor gekozen om onze telefoonlijn alleen beschikbaar te stellen voor administratieve vragen. Heb je een vraag over een product, dan willen wij je vragen om via de mail contact met ons op te nemen.

Wij hebben ervoor gekozen om onze telefoonlijn alleen beschikbaar te stellen voor administratieve vragen, bijvoorbeeld vragen over, retourneren, verkeerde levering, betaling, incasso. Wij weten wat de klant wilt en dat is in het meest geval maar 1 ding: De beste prijs voor je artikelen. 

Dit kunnen wij alleen doen door met een klein team te gaan werken en ons te focussen op, zoeken naar de beste producten voor de beste prijs, het op tijd afhandelen van bestellingen, het op tijd beantwoorden van gemiddeld 400 mails per dag.

Natuurlijk laten we je nooit in de steek als je tegen een probleem aan loopt, daarom vragen willen wij je vragen om de probleem zo duidelijk mogelijk te beschrijven in je mail. 

Bedankt voor je begrip 🙂

Carpar is een online webwinkel gevestigd in Nederland. Wij hebben geen showroom maar wel een werkplaats in Nijkerk. 

Retouradres:
Carpar
Riddererf 7
3861PT Nijkerk

Kvk en Btw nummer:
Kvk 66611083
BTW NL856630317B01

Carpar is een onderdeel van eTradon BV.

U kunt een product bij ons afhalen als deze in Nijkerk ligt. Omdat wij een online webwinkel zijn en niet alle producten in onze eigen voorraad opslaan, is het niet altijd mogelijk om een product af te halen. 

Ja dat doen wij ook, kijk even op de volgende pagina: https://www.carpar.nl/montage/

Wij hebben geconstateerd dat bij 90% van gevallen de product niet defect is. Bijvoorbeeld bij de aftermarket navigatiesystemen komt het wel eens voor dat deze niet op de juiste manier worden aangesloten. Hierdoor lijkt alsof de product defect is. Daarom hebben wij van Carpar instructies geschreven voor onze klanten met problemen. Kijk daarvoor op www.carpar.support

Is de product echt defect neem dan contact met ons op. Dit kan via de mail of telefonisch.

De retourvoorwaarden en instructies staan op de volgende pagina: https://www.carpar.nl/retourneren/

In meeste gevallen leveren wij binnen 3 werkdagen. Heb je na 3 werkdagen nog steeds niks ontvangen kijk dan op www.carpar.nl/track/

Het is mogelijk om uw bestelling te volgen via www.carpar.nl/track

Heb je online een product bij ons besteld en geen email ontvangen? Controleer dan als eerst je spambox. Het komt wel eens voor dat de mails in de spambox terecht komen. Als je een bestelnummer hebt dan is het mogelijk om je bestelling te volgen via www.carpar.nl/track/

Wil je een product bestellen en weetje niet zeker of het past in je voertuig? Mail ons een foto en het type van de voertuig. Wil je bijvoorbeeld een autoradio aanschaffen? Stuur dan een foto van het dashboard en vermeld om welke voertuig het gaat. Wij zullen dan hier meteen op reageren met een oplossing.

Deze vraag krijgen wij vaak gesteld, dit komt omdat wij adverteren met hele scherpe prijzen. Wij verkopen alleen producten die een CE keurmerk hebben en die door ons getest zijn. Wij geven 2 jaar garantie op de producten omdat wij de kwaliteit van onze producten vertrouwen. Omdat wij niet een fysieke winkel hebben en niet met een heel groot team werken kunnen wij adverteren met hele scherpe prijzen. 

Regelmatig ontvangen wij mails met de vraag wat onze producten onderscheid van de producten die worden verkocht op Platforms. Onze producten onderscheiden zich met hun kwaliteit, levensduur en daarnaast de service en nazorg die wij als verkoper leveren. Als jarenlange verkoper van after-market producten weten wij de juiste merken uit te kiezen waarvan de producten voldoen aan de standaarden die wij gewend zijn in Europa. Op deze manier hebben we zeer tevreden klanten en zijn we actief in meerdere landen in Europa.

Heb je ons een email gestuurd en na 48 uur nog steeds geen antwoord terug gekregen? Dan is de email waarschijnlijk als SPAM gemarkeerd door onze mailprogramma. Stuur ons dan opnieuw een email en probeer dit het liefst te sturen via een andere email adres. 

Mail ons

Gebruik het onderstaande formulier om ons een email te sturen, of stuur direct een email naar sales@carpar.com | Wij reageren meestal binnen 24 uur.

De Europese Commissie voorziet een platform om online geschillen op te lossen, dat beschikbaar is via https://ec.europa.eu/consumers/odr/. eTradon BV zal niet deelnemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure voor een consumenten bemiddelingsorgaan.