Garantie
Als u iets koopt, hebt u volgens de wet recht op een deugdelijk product. Dat heet de wettelijke garantie. Het betekent dat het product geen gebreken mag vertonen die je – als je het product op een normale manier gebruikt – niet verwacht binnen de verwachte levensduur van het product. Dit geldt ook voor uw aankoop bij Carpar.nl Is een product niet goed, dan doen wij er alles aan om een oplossing te vinden.

Gebruiksaanwijzing en garantievoorwaarden
Het is wel belangrijk dat u goed de gebruiksaanwijzing en voorwaarden leest voordat u een product gebruikt. De garantievoorwaarden zitten bij het product. Bewaar ze goed, samen met de aankoopbon of factuur en een eventueel garantiecertificaat. Om aanspraak op garantie te kunnen maken, hebt u een bewijs van aankoop nodig. Bijvoorbeeld een factuur (bij een online bestelling) of een kopie van een bankafschrift.

Product niet goed?

Is een product met garantie niet goed of stuk? Dan adviseren wij u om contact met ons op te nemen

  • Ging het product stuk binnen de omruilgarantietermijn van 14 dagen? Dan krijgt u vaak direct een nieuw product of een vergelijkbaar product tot eenzelfde aankoopwaarde. Als een product niet op voorraad is, kan het worden besteld. Is dit niet mogelijk, dan krijgt u uw geld terug. Er zijn een paar uitzonderingen.
  • Ging het product stuk NA de omruilgarantietermijn? Dan zorgen wij ervoor dat het artikel snel en vakkundig wordt gerepareerd. Als een reparatie niet mogelijk is, zoeken we samen met u naar een andere oplossing.

Reparatie service
Is de garantieperiode verlopen en wilt u het apparaat toch laten repareren? Neem dan contact op met ons voor een offerte.